Absolwentka Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, od samego początku swojej kariery związana jest z mediami, wśród których dominowała prasa, a wraz z rozwojem technologii pojawił się też Internet. Doświadczenia z zakresu marketingu, reklamy i PR nabierała w ogólnopolskich periodykach: „Architektura & Biznes”, „Projekty, Domy, Wnętrza” oraz „Pomysł na dom”. Obecnie zarządza grupą medialną Portalia, która skupia kilka uznanych serwisów internetowych i prowadzi profesjonalne działania związane z e-marketingiem.

Specjalizuje się też w realizacji spotkań biznesowych i imprez kulturalnych o szerokim zasięgu. Współpracowała przy tworzeniu koncertów artystycznych, w których występowali tacy artyści jak: Maryla Rodowicz, Lady Pank, Budka Suflera, Muniek Staszczyk i wielu innych. Organizowała „Salony Architekta” – cykliczną imprezę towarzyszącą Międzynarodowemu Biennale Architektury oraz szkolenia i konferencje branżowe dla Akademii Skutecznego Biznesu.

Jako miłośniczka kultury słowa i fascynatka sztuki oraz historii, jest autorką felietonów związanych z powyższą tematyką publikowanych w prestiżowych tytułach, artykułów PR tworzonych dla celów promocji w Internecie, a także redaktorką tematycznych książek i e-booków.