Temat audytów, doradztwa, wsparcia merytorycznego zrodził się głównie w wyniku rozmów z klientami, których obsługujemy w naszym prywatnym życiu zawodowym. Zauważyliśmy zapotrzebowanie na swoistego rodzaju wsparcie ze strony wyspecjalizowanych osób zajmujących się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem nieruchomościami.

Sporo czasu poświęcamy odpowiadając na pytania z zakresu organizacji pracy zarządcy, na co powinien zwrócić uwagę, jak rozwiązać dany problem w momencie rozpoczynania usługi zarządzania itp. Coraz częściej członkowie wspólnot mieszkaniowych chcą zasięgnąć informacji dotyczących ich praw, ale też obowiązków zarządcy, których nie są świadomi i nie zawsze są wypełniane w sposób właściwy.

Chcielibyśmy zatem zaoferować usługi skierowane do różnych odbiorców, w zależności od ich konkretnych potrzeb.

W gronie osób świadczących usługi doradcze oraz audytorskie znajdują się osoby posiadające wyższe wykształcenie, z minimum 10 letnim udokumentowanym, czynnym doświadczeniem zawodowym w dziedzinach takich jak:

– Prawo
– Finanse i Rachunkowość
– Zarządzanie Nieruchomościami
– Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami
– Prawo Budowlane