Rozdział 6
RELACJE Z KLIENTAMI

§ 1

Zarządca Nieruchomości KIGN powinien kierować się tolerancją i brakiem uprzedzeń w każdej z prowadzonych spraw.

§ 2

Zarządca Nieruchomości KIGN powinien wykonywać swoje czynności na podstawie zawartej ze zleceniodawcą umowy pisemnej dotyczącej wykonywania konkretnej usługi.

§ 3

Zarządca Nieruchomości KIGN powinien działać z należytą starannością celem uzyskania możliwie najlepszych efektów pracy na rzecz klientów.

§ 4

Zarządca Nieruchomości KIGN powinien przeprowadzać określone umową czynności prawne i faktyczne związane z administrowaniem i zarządzaniem nieruchomością celem zapewnienia realizacji rozsądnych oczekiwań klienta.

§ 5

Zarządca Nieruchomości KIGN powinien na bieżąco i komunikatywnie przekazywać informacje zleceniodawcom.

§ 6

Zarządca Nieruchomości KIGN powinien udzielać jasnych, wyczerpujących i niewprowadzających w błąd informacji o przedmiocie zarządzania.

§ 7

Zarządca Nieruchomości KIGN powinien dbać o wiarygodność informacji podawanych w swoich materiałach reklamowych oraz o solidność ich wykonania.

§ 8

Wszelkie spory wynikające z wykonywanych przez siebie czynności powinny być wyjaśnione na drodze polubownej, tak aby nie było potrzeby rozstrzygania spraw na drodze postępowania sądowego.