Rozdział 6
RELACJE Z KLIENTAMI
§ 1
Zarządca Nieruchomości KIGN powinien kierować się tolerancją i brakiem uprzedzeń w każdej z prowadzonych spraw.
§ 2
Zarządca Nieruchomości KIGN powinien wykonywać swoje czynności na podstawie zawartej ze zleceniodawcą umowy pisemnej dotyczącej wykonywania konkretnej usługi.
§ 3
Zarządca Nieruchomości KIGN powinien działać z należytą starannością celem uzyskania możliwie najlepszych efektów pracy na rzecz klientów.
§ 4
Zarządca Nieruchomości KIGN powinien przeprowadzać określone umową czynności prawne i faktyczne związane z administrowaniem i zarządzaniem nieruchomością celem zapewnienia realizacji rozsądnych oczekiwań klienta.
§ 5
Zarządca Nieruchomości KIGN powinien na bieżąco i komunikatywnie przekazywać informacje zleceniodawcom.
§ 6
Zarządca Nieruchomości KIGN powinien udzielać jasnych, wyczerpujących i niewprowadzających w błąd informacji o przedmiocie zarządzania.
§ 7
Zarządca Nieruchomości KIGN powinien dbać o wiarygodność informacji podawanych w swoich materiałach reklamowych oraz o solidność ich wykonania.
§ 8
Wszelkie spory wynikające z wykonywanych przez siebie czynności powinny być wyjaśnione na drodze polubownej, tak aby nie było potrzeby rozstrzygania spraw na drodze postępowania sądowego.